Evenimente corporate
Improvizația este atât de versatilă, încât nu există tip de companie sau de moment, în care să nu se poată adapta. Iată un model de „workflow”:
- trimiți „brief-ul” evenimentului
- trupa organizeaza „ASAP” (as soon as possible) un „brainstorming”
- se prezintă direcția creativă, sub un concept „umbrelă”
- se susține show-ul de improvizație, pe tematica brand-ului și conținând cuvinte-cheie, de la client
- publicul oferă feedback instant și măsurabil, prin „aplauzo-metru”.
Fiecare moment este creat spontan și este irepetabil. De aceea, această formă de divertisment este surprinzătoare și dinamică.
Participanții sunt regizorii propriului eveniment, căci în improvizație totul se naște pe loc, adaptat tematicii, publicului și contextului.
Contacteaza-ne pentru a organiza un spectacol pentru compania ta. Trimite un mesaj la adresa trupa@improvisneyland.ro
Tipuri de evenimente
Fiecare tip de companie are ceva unic și neapărat creativ. Fie că este vorba de un domeniu de activitate în construcții, utilaje, sau în zone creative, precum publicitatea, televiziunea sau artele plastice, o trupă bună de improvizație, cum este Improvisneyland, va ști să facă un spectacol personalizat memorabil, perfect adaptat tematicii, pentru orice companie!
De Sărbători, toată echipa se distrează, are ocazia să propună titluri de scene sau povești. La aniversări și momente importante, se poate adapta formatul „Scene din viața lui X”, iar dacă este vorba de un spectacol de plecare a șefului din companie, se pun la cale povești și surprize pentru o tolbă de bagaje memorabile, de la colegi.
Show-urile personalizate pentru companii surprind prin dinamism, situații neașteptate, care pot semăna izbitor de mult cu cele de la birou, de zi cu zi.
Cum ar fi ca managerii de top să își dezvolte abilități de a improviza în situații de criză, sau ca agenții de vânzări să-și exerseze tehnicile de negociere, jonglând cu statuturi diverse?
Un program de training de improvizație va dezvălui capacități nebănuite ale colegilor, angajaților, subalternilor. Așa, fiecare team leader sau project manager își va putea alege oamenii potriviți, la momentul potrivit, descoperind talente.
Se pot crea programe și workshop-uri de improvizație de o zi întreagă, sau de câteva ore, pentru grupe de participanți de orice vârstă și cu orice fișă a postului.
Cum te poate ajuta un program bazat pe tehnici de improvizație
Exercițiile de improvizație au ca scop:
- lucrul în echipă și valori comune
- stimularea creativității și spontaneității
- eliberarea de frici și inhibiții
- atenție, concentrare, relaxare
- internalizarea unor mesaje cheie despre companie și brand
Câteva zile departe de rutina zilelor de lucru, transformă colegii în prieteni și superiorii în parteneri de încredere. În teambuilding-uri actorii din trupa de improvizație Improvisneyland mizează pe interactivitate și povești create de echipe, pentru amintiri plăcute.
Cum folosim improvizaţia în teambuilding
Jocurile se creează pe loc, participanții sunt chiar colegii de birou, pe care îi surprinzi în momente inedite, iar mintea de grup funcționează ca un mecanism sincronizat.
Actorii pot crea echipe de 2, 4 sau 6 improvizatori, în funcție de numărul de participanți și pot pregăti programe de improvizaţie adaptate nevoilor fiecărei echipe în parte.
Nu există o rețetă unică, iar fiecare eveniment este conceput după chipul și asemănarea companiei. Obiectivele pot fi multiple, însă un singur scop este comun: echipa nu va uita prea curând acest teambuilding inedit.
Actoria salvează oratoria. Un discurs natural, bine argumentat și îmbogățit cu mesaje cheie face diferența în cadrul oricărui eveniment. Actorii Improvisneyland sunt versatili, cu un portofoliu de evenimente diverse din 2008 și au fost gazdele unor petreceri corporate, lansări de produs sau aniversări cât mai variate.
Experiența din teatrul clasic, TV, film, publicitate, training-uri de dezvoltare personală și spectacole de improvizație extrem de dinamice îi propulsează cu succes în fața oricărui tip de auditoriu.
Fie că ai nevoie de un amfitrion simpatic, pus pe șotii, sau că vrei să sensibilizezi audiența în campanii de CSR, rolurile le vin mănușă celor 7 Improvisneyland-eri.